Hemma efter en hel skön dag! ♥

(snodde bilderna av bella, de är därför dom är mindre än mina orginella bilder).

Haft en toppen dag tillsammans med mina tjejor, inkl: karin, robin, rosanna, dennis och tove! vi har spelat volleyboll, spelat kubb, grillat och haft riktigt kul. vart ute precis hela dagen, och har också hunnit med en promenad som jag berättade om att jag och jonna skulle dra iväg på. vi var nog ute en timme på promenaden, och senare mötte jag upp bella, tessan, mimmi och robin. doppade chica i kanalen, så hon skulle få svalka av sig. Men även hur kallt det var, så blev hon piggare, vilket var helt okej endå!
Hur varmt som helst, och det är endå april BARA? 

Och det konstiga är att vi har haft påsklov nu, vilket det inte känns som. känns som att vi har sommarlov, eftersom vi har vart lediga och sen denna värme på det.

Men iallafall, när jag kom hem, så hoppa jag in i duschen och gjorde rent från topp till tå, raka benen så dom är fräscha nu i värmen och tog ett speciellt balsam för mitt hår, riktigt bra! syoss tror jag märket är!
REKOMMENDERAR!!

Dags att forsätta kolla vidare på facebook och alla andra ställen!
30 grader i solen och 20 grader i skuggan, inte särskilt dåligt va?
Hoppas ni också har haft det underbart i vädret som har erbjudits idag! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0