Glad påsk!!

Glad påsk alla mina läsare! ♥

Jag får vänta på mitt påskfirande tills imorgon, eftersom det passade för släkten. men vad gör de? då har jag kvar mitt, vilket är ännu bättre! 
Har haft en toppen dag i solen idag. solade lite hemma hos jonna en stund efter att jag och mimmi hade vaknat, och sen när jag kom hem. dessutom igår, så en liten rand har man allt fått vilket jag är jätteglad för! sommarbrun, me like! ♥

Ska snart iväg och grilla hos en av alla mina kusiner. ska bli super mysigt. han bor på ett litet place i skogen, så där ska vi vara och grilla och ha allmänt kul bara. uppdaterar när jag kommer hem igen..

Ha en forsatt bra dag i det härliga vädret! ♥
(Bild från google!)

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0