fredag=örebro cup!! ♥

Vet ni vad? 

Min skinnjacka har äntligen ramlat ner i johannas postlåda. det blev massa krångel in i det sista, så därför blev det johannas tradera-konto som det hamnade på. och idag kom den! *överlycklig*

Så jag och pappa ska svänga förbi och hämta den innan vi drar på samling!

Annars om dagen.. vi hade 2 nationella prov i engelska idag. jag hade uppfattat helt fel, och trodde att det var på ämnesfördjupningen, men så fel man hade. vi gjorde hör & läs-förståelse, det jag är svag i, opps..

Men endå kändes allt bra, så vi får se! 

Och mina brillor fick jag igår av tessan! ♥  
I'm happy! dessutom har jag beställt hem 9 olika klänningar. och nej, jag ska inte behålla alla, men man beställer hem flera stycken som man kan stå och välja emellan, och skickar sen tillbaka det man inte vill ha, och behåller samt betalar för det man vill ha kvar.

Har hittat flera stycken snyggisar på nelly.com. så jag hoppas dom sitter bra..
En till skolavslutningen och en till supén. känner att det är väldigt skönt att få det gjort sen!

Nej, dags att hämta min kopp med varm oboy som står i mikron och väntar..

Som ni vet, så kilar jag & mitt lag iväg till örebro idag på cup, så uppdateringen kanske inte blir så bra, men som jag har sagt, det kanske dyker upp en mobilbloggning över hur det går där borta!

Håller alla tummar & tår, NU KÖR VI!!

Haltar emellan åt, och har allmänt ont. men vi slänger med voltaren & smärtstillande ifall jag skulle behöva det i värsta fall. jag har inte kommit dit för att sitta, jag ska köra, så enkelt är det!!

Ha en toppen fredag!! ♥



Min räddning de närmsta dagarna! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0