fredagen spenderades med johanna, elin och alex(alice)!

Dessa tjejer & killar eller killen har jag vart med idag! räkna bort jon (mörkt hår bilden ovan). det kändes väll lite dumt, men så ni vet vilka det var. jag, alex, johanna och elin! ♥

Vi hade det riktigt kul! grillade för första gången i år hemma hos elin, alltid lika gott!
Vi pratade massor om allt, och bara det är hur skönt som helst!

Påsklov, ÄNTLIGEN! men mina 2 dagar börjar med att gå upp runt 6 med tessan, eftersom vi har jobb som väntar precis hela dagen (måndag & tisdag). men det är det värt! 

Skoldansen hoppade jag över idag. ångrar mig faktiskt inte heller!

Dags för lite bubbelvatten, och någon god frukt att smaska i sig!
Ha en toppen kväll! uppdaterar bättre nu, eftersom läxorna är mindre än vanligt..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0