Fredag! ♥

ÄNTLIGEN FREDAG, UNDERBART! 

Ska inte dra ut på inlägget, så därför säger jag bara att dagen har vart jättebra i skolan och nu när jag kom hem. elin hängde på direkt efter skolan, så dagen slutade, eller forsatte bra!
Kom på att jag har glömt att berätta att jag har beställt en klänning som kom igår. är supernöjd! ska däremot ha samma klänning på supén och skolavslutningen, eftersom det passade till båda, och det känns bra onödigt att slösa på 2 klänningar, när man inte kommer ha så himla stor användning av dom sen.

Ska snart bli hämtad av jennie. vi ska dra in till västerås och kolla på små grabbarna när dom kör sin första match på mälarenergi cupen. egentligen skulle vi också köra där, men det blev inge, tyvärr!

Ha en toppen dag! ♥



Elin och jag! tagen från facebook, därför är den liten!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0