En sak ni inte vet?

Hoppas ni alla har haft en bra dag i skolan/hemma/jobbet, oavsett vart det har vart! ♥

Hemma efter en halft lång dag. tidigare än igår, men senare än imorgon. det är inte alltid bra, men det duger endå!
Ska ta tag i matten lite, och sen drar jag vidare på "möte" med laget, och det är nu vi får veta om vårat lag kommer få behållas eller om det inte går. vi har nämligen inga ledare, eftersom min pappa och lasse (som har vart våra tränare), inte har tiden längre, tyvärr!

Så ja, vi alla är super spända och har vart det i några veckor nu, eller sen vi fick veta det iallafall..
Varken jag eller evelina får ut något av våra pappor, som är tränarna. menmen, väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge.

Dags att gå ifrån här, och fixa det som behövs göra klart, plugg plugg..
Nationella i matte nästa vecka, och spanska glosor nästa vecka!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0