En riktigt bra dag som bjöd på det mesta!

Mobilbloggade tidigare idag, vilket ni kanske förstog eftersom vi befann oss på båtbryggan och hade det hur mysigt som helst! det var jag, mimmi, jonna och sen några killar. hög musik och värme! ♥

Senare packade jag väskan och börja rulla mot johanna som jag ska stanna kvar hos inatt. färgar håret på henne imorgon också, så det ska bli extra kul och se hur det blir. tror faktiskt det kommer bli riktigt bra! 

Vi drog och grillade lite marshmallows också tillsammans med några ifrån klassen! så nu stinker man rök från brasan, men det gör inget, på med nytt bara!

Imorgon spenderas dagen med mimmi & jonna! sover kvar hos jonna tillsammans med mimmi också, så jag blir inte hemma imorgon heller. "mellan landar" hemma, sen iväg igen, ungefär så det brukar vara va?

Så vi får se vad morgon dagen bjuder på. två saker vet jag, och det är att jag vaknar brevid johanna och sen kommer spendera förmiddagen hemma hos henne och sen på kvällen eller eftermiddagen så blir det mimmi och jonna. det kanske blir barre emellan, eller båtbryggan och grilla? you never know!

Mobilen hänger med i vilket fall, så mobilbloggning blir det nog om jag inte har tillgång till data!

Ha en toppen kväll, ska jag ha tillsammans med min fina vän!
Nu ska vi ner och poppa popcorn och slå på någon bra film kanske?

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0