en härlig lördag med bra väder! ♥

Sötaste Tessan! ♥

God morgon, eller god förmiddag! har nyss smällt i mig en riktig god frukost som bestod av nypressad juice och färska mackor, bättre kan det väll antagligen inte bli? ♥

Idag blir det att umgås med tessan, och efter det drar vi tillsammans iväg till innebandyn för att lira mot grabbarna. som en träningsmatch kan man säga!  vi får se hur det går, och uppdaterar om allt när jag kommer hem!

Så länge jag väntar på tessan så ska jag byta om till lite skönare kläder och sen dra igång och städa. kaninburen står högst på tur, så jag tar tag i den direkt. jättefint väder också, så det blir en perfekt "göra utedag".

Ut i solen med er! vi hörs senare, och ha en toppen dag! det ska jag försöka ha! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0