4 härliga bilder med johanna!

(den sista bilden ger mig mycket glädje. när jag ser den, blir man på något sätt så himla glad. jag har alltid kul med johanna, och det ser man nog klart & tydligt bara på denna bild! ♥)


Slänger in 4 av över hundra bilder vi har tagit idag! 

Hej alla läsare! som ni har märkt, så har jag inte uppdaterat så bra idag. jag och johanna har haft annat för oss, så därför har det blivit som det har blivit. vi har gjort allt ifrån att plugga till att ta härliga kort som ni ser ovan.

Vi har också vart iväg på tjejkväll, och vi kom hem därifrån för en stund sen. superkul verkligen! ♥ vi tjejer är som en familj verkligen! vi får se när nästa tjejkväll blir, men antar att den kommer bli snart. supermysigt att bara samlas, snacka skit och spela spel och bara ha allmänt kul!
Vi tog ur våran ben&jerrys-halfbaked när vi kom hem, och smaska på den. supergott! men fy vad mycket man har tryckt i sig. det kanske blir en vända imorgon?

Nu sitter vi här, väldigt trötta både jag och johanna. imorgon är det nya tag som gäller, och också sista pluggnings-dagen. Musik-provet är på måndag, så därför är det bara att köra det sista imorgon.

Dags att kolla runt på facebook, hade ett antal händelser, så ska ta och kika på dom och sen krypa ner och sova. det kan också dyka upp lite bilder från tjejkvällen. vissa kommer säkert lägga upp på facebook, medans andra kör på sin egna blogg. ni får helt enkelt hålla utkik! 

Godnatt på er! uppdaterar imorgon igen! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0