2 johannor, men lika bra för det! ♥



Just nu!

Mimmi till vänster, jag i mitten och johanna till höger, söta tjejer va?

Har just nu lektion, och idag har vi en annan vikare som endå ger oss samma uppgift, det som vi är klara med. så ja, vad finns det att göra? man ska nog ta tag i det man ligger efter i, men det är ingenting som jag har som måste göras, det ligger isåfall hemma. så som musik-pappret, vi har prov på måndag!

Och förresten, varför jag inte bloggade igår?
Jag kom hem sent, eller halv 4, och sen pluggade jag till det att jag skulle käka och sen dra iväg på träning. träningen slutade 8, och vi var väll hemma strax efter. duschade nästan en halvtimme, sjukt skönt! och efter det så tog jag tag i musik-pappret igen. kändes som att jag behövde ta tag i det, eftersom jag ska umgås med johanna hela helgen, och nej det är inte hon som är på bilden, utan en annan johanna. vi har två johannor i klassen, skapligt kul!



Här är hon!

Nej, nu ska jag ge datan till andra johanna. hon som är med på första bilden, krångligt med 2 johannor, men nu vet ni vem som är vem haha!

Ha en toppen dag! en överraskning väntar här på bloggen senare, men ni får inte veta vad det är än! ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

vill du vara med i min dagensblogg ? :)

2011-04-01 @ 11:25:28
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0