2 bilder som jag inte har visat..

1:a bilden:

Hade jag precis tagit straffen och springer till alla tjejer, som springer emot mig, och ja, den andra bilden förklarar hur det slutade..alla över mig, men jag älskar dom endå! ♥

Känslan att veta att jag tog straffen och guldet var vårat, det var obeskrivligt! när jag gick ut för att dom (vetlanda, motståndarlaget) skulle lägga andra straffen så tänkte jag inte alls på att "om jag tar den här så är guldet vårt". och det såg tjejerna med, att jag aldrig insåg de.. men ja, när jag tog den så ser jag hur alla kommer emot mig, så jag insåg precis då att vi hade vunnit så jag springer snabbt mot dom, och helt plöstligt ligger jag underst av alla! jag kan än inte förstå riktigt, allt gick så sjukt fort! 



GULD GULD GULD GULD!! ♥

Där fick ni veta lite mer, även om det var snart 2 veckor sen!  bättre sent än aldrig!

Dags att ta en varm dusch. är fortfarande frussen sen jag kom hem från samhället som jag spenderade med mina tjejor, jonna och mimmi! ♥

Sen big brother, toppen! Ha en jättebra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Exquisite Picture :) Great Photography WOrk :)

2011-04-20 @ 20:55:30
URL: http://www.ligerworld.com

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0