Vill tillbaka till turkiet !

God morgon, eller god eftermiddag!

Jag vill tillbaka till värmen i turkiet. vaknade och kollade ut.. höst, kallt, och molnigt. jag tror inte de kan bli värre, jo om det börjar regna. men en sån har dag hade beachen suttit väldigt fint ;-) en hel dag på beachen och senare på kvällen shoppa kläder. jag tror jag ska leva i turkiet sen ;-) haha eller kanske inte.. men älskar verkligen att vara utomlands och vakna upp med att solen strålar utanför. får helt enkelt vänta tills i januari, för då kanske familjen ska iväg till thailand. lång flygresa, nästan de värsta men värmen och alla människor där, underbart!

Tänkte endå försöka få mig att gå ut & fixa lite. ska nog ta en promenad också, de va ett tag sen. på med jackan & löpningskorna! turkiet-bilderna kommer upp senare också.
Hann också bli förskyld i turkiet och nästan rinner konstant.. fy!
& jag som har längtat till att få träna imorgon, jag ska va med, jag vill va med!
Ut nu, uppdaterar sen! puss / E'

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hej söta du! Förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaka igen :) Hoppas allt är bra med dig!

2010-09-26 @ 14:41:39
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0