turkiet nästa! ♥♥



Bilden är tagen i malmö i år ;-) härlig bild, eller hur?

Nu är det dags att krypa ner i sängen, ska snart upp igen. så det blir ingen mera bloggning förän om en vecka, men jag hoppas ni håller utkik ifall att jag kanske skulle ha användning för en data, let us see ;-) men jag ska spendera veckan med mina underbara föräldrar och bara njuta! sola, bada och shoppa,
only that!

Tack tjejer för kvällen, underbart kul! och tack tessan&bella för att jag fick komma, ni är bäst tjejer! ♥

puss / E'  GODNATT!

Ha de så skönt i höstkylan, själv ska jag få njuta av 35 grader nästan varje dag ;-) underbart!

& kommentarerna tar jag när jag kommer hem, så ni vet !


Kommentarer
Postat av: MATILDA

vill ha sommar nu !! :(

2010-09-19 @ 14:31:47
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: okej ;) är med jonna :D

2010-09-19 @ 18:28:34
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0