träningsmatch med damlaget idag!



God morgon alla pigga läsare ;-)

Skönt att det är helg va ? har faktiskt för en gångsskull sovit ut ordentligt idag. jag vaknade runt halv 10, men somnade om till halv 11, riktigt skönt!

Så.. dagen idag vet ni nog redan hur den ser ut för mig ;-) träningsmatch med damlaget mot sura om ni har missat det, tror ingen av er har det, men anyway.. vi får se om jag får stå, det avgörs på uppvärmningen, hur bra det går osv. självklart berättar jag allt sen när jag kommer hem, och ska nog stanna till på ica en snabbis och handla lite godis och sånt till lördagsmyset. vi får se om någon sover här idag, eller om jag sover hos någon kompis, berättar det också senare om det blir så..

Jag ska fixa en ny kategori som heter "Emily vill ha!". det betyder att sånt som jag vill ha eller ska köpa, vilket som ;-) så jag delar med mig lite shoppinggrejer till er med. hoppas det blir bra!

Lägger snart upp ett collage om Emily vill ha! puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0