tisdag

Hej mina underbara läsare!
Haft en bra dag ?

Som i de flesta inläggen jag skriver här på bloggen, så blir det alltid "skola idag" eller något sånt ;-) känns lite tråkigt att skriva exakt likadant, eller iallafall nått liknanade med skolan. men som ni alla vet, så är det skola måndag till fredag, så jag slipper rabbla upp det hela tiden ;-)

Justja, träningarna igår glömde jag berätta om.

Jag hade träning med mitt lag en timme, och efter var det damlaget's träning. som jag skrev igår, så visste jag inte helt säkert om jag skulle vara med dom eller om jag skulle hoppa över det. men jag var med, och det kändes helt okej. inte särskilt stor skillnad emot mitt lag.. men kul var det iallafall! fick lära deras målvakt som precis har börjat stått, alla grund positioner osv.. riktigt kul att jag fick lära någon, alltid jag som blir lärd ;-) så det var jättekul, och hon kommer verkligen bli grymt duktig om hon vill det här, helt klart!

Ja, nog om träningarna. eller en sak till, vi får se om jag forsätter träna med dom. knäna slets en hel del igår, och jag hade väldigt ont tack vare mina knäskydd.. pappa ska tydligen fixa, och min hjälm fanns det lite man kunde fixa på så de är bara att pappa sätter igång och fixar det!

Nothing more I think.. 5 lektioner i skolan idag, men gick inte fullt ut hela dagen. vi gick till 10 i 3, men självklart sparar man det bästa till sist, haha ;-) 10 i 4 imorgon..
Packa ur väskan, plugga lite och sen krypa ner i ett varmt bad innan idol. underbart ;-)

puss / E'

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: kommer ej ihåg vad jag skrev men svarar på det du skrev nyss..

Japp allt är fint! <3



sj?:)

2010-09-07 @ 19:36:43
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0