stor förlust..

Stor förlust idag mot sura, känns inte okej..

Fy vad dåligt det gick för mig, men bara att tänka positivt, det var en träningsmatch. det var nog det sämsta jag har gjort av mig, men ska inte skriva saker här som trycker ner mig, men så kände jag idag iallafall. var sjukt ovan över att spela med mina skor och nya handskarna, kan vara lite av det med. och sen är jag inte alls van att stå. visst, jag har stått i 2 år, men efter det långa uppehållet i sommar, så har jag inte hunnit jobba upp mig riktigt ordentligt än.. träning träning träning är det som gäller!

Något mer ? när jag kom hem, så stog mamma i köket och lagade plankstek. riktigt gott!
Och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås, riktigt gott där med!
Rättare sagt, en riktigt härlig lördag!

Imorgon, söndag.. alltid något man har för sig ;-) eller jag har alltid saker som jag måste få gjort innan en ny vecka börjar. varför ska helgerna gå så himla fort för? så imorgon är det städa som gäller, springa ( egen träning ) och tjäna lite pengar. (klippa gräsmattan hemma och fixa lite på gården). låter jättekul va? eller inte..

Krypa ner i sängen och plugga lite engelska. har inte alls tänkt på att vi har det tills måndag, så ska plugga vidare på det. godnatt, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0