Stan, träning & tessan !




Det får bli en liten sommarbild på mig i det här inlägget & en bild på mig och tessan i malmö, enjoy!

(haha, om ni undrar varför vi ser helt deppiga ut var för att det var sista dagen i malmö)

Hej alla läsare! anledningen till varför inget inlägg har dykit upp under dagen är för att jag har vart i stan med mamma & pappa ungefär hela dagen, eller kanske inte hela men nästan.. vi va inne på ikea, media markt, djurmagasinet, innebandyproffset tror jag det var, kanske nån mer. alla saker jag köpte kommer komma upp sen. ska få in mera bilder i hårddisken först, och sen ska allt komma upp här i bloggen, lovar!

På innebandyproffset som vi var på idag, så skulle vi kika efter nya skor till mig, alltså målvaktsskor. mina som jag har nu, är helt slitna, går verkligen inte att ha dom, och sen är dom för små. så dags att köpa riktiga målvaktsskor. har nu vanliga idrottsskor.. och dom hade en enda modell, men den modellen var grymt snygg. men dom hade inte i min storlek, så dom beställde hem till nästa vecka någon gång. skulle ringa på onsdag och kolla om dom hade fått hem det, och sen ska jag samtidigt köpa ett skit häftigt pannband, eller vi får se om jag ska ha det, men riktigt snyggt var det ;-) och sen ett fler pack med tunna pannband, riktigt skönt att ha på sig! 

Men iallafall, vid 6 drog jag, bella, tessan och eve tillsammans till våran egna-träning. det blev jag, eve, tessan, bella, jonna, mimmi och karin som lirade lite. jag satt självklart i mål, lika bra att träna upp sig extra nu inför säsongen, right ? ;-) var riktigt kul att köra olika övningar, straffar bla som det var ett tag sen sist man körde, riktigt kul! sist jag körde straffar var på semifinalen i göteborg, och som jag också tog. kommer upp lite bilder ifrån göteborg också sen ;-) bla EN bild när straffen läggs, härligt att se!

Senare på kvällen träffade jag tessan, eller hon kom hit. det var ett tag sen vi va, så det var som alltid lika kul. vi pratade mycket om gamla minnen, hel knäppa verkligen! och sen fixade vi iordning vaniljglass med varma hallon, mums!

Hon drog för en stund sen, så jag sitter här nu och bloggar lite. ska kolla facebook, lite bloggar och ja sånt som behövs ;-) imorgon är det mimmi som gäller! bebbe-dag, haha! nej men vi får se vad vi hittar på, ;-)

Ha en jättebra lördag, puss / E'

Kommentarer
Postat av: Bella

SV: Ingen fara :)

Jaa det var jätte kul, allt är bra med mig, hur är det sj? :D

2010-09-04 @ 23:01:43
URL: http://iibs.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

GÄSTBLOGGA HOS MIG!



Nu får du chansen att gästblogga hos mig.

Det enda du behöver göra är att skriva att du är med i tävlingen och ANGE DIN MAIL.



Vinnare dras imorrn som publiceras på min blogg och får ta del av mina 2000 unika besökare!



LYCKA TILL :D

2010-09-04 @ 23:25:33
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: rosanna

sv: jaa visst var dom<3

älskar och saknar dig med sötnos<3

2010-09-04 @ 23:44:35
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0