städ-söndag!

Clean clean clean clean...

Det är ungefär det jag har gjort hela dagen idag. städat mitt rum ordentligt verkligen. har dammat överallt, dammsugit mellan alla möbler, rensat byrån, bäddat rent sängen, slängt kuddöverdrag & filten jag har i soffan i tvätten. ja, som ni ser så har jag hunnit med det mesta idag. riktigt skönt att ha det gjort!

Har också kollat efter lite kläder här hemma, rensat lite i min garderob och har skaffat lite nytt FÖR MIG. & nej, jag har inte vart i stan. då kan ni fundera haha ;-)

Senare kanske det blir att spela lite innebandy i nibble. ska spela som utespelare idag, har lite små ont i mina knän sen igår så det är bäst att jag sparar mig tills imorgon på träningen då vi kör 2 timmar istället för 1. vi ska nämligen träna med damlaget ;-) och sen på tisdag kör vi träningsmatch mot skälby, satt mina knän kommer slitas ordentligt endå ;-)

Tänkte fixa en spa-kväll ikväll. bara ta det lungt med tända ljus, bra musik & allt var det nu innebär ;-) jag tror dom flesta vet vad som "ingår" i mina spa-kvällar, men annars är det väll det vanliga.. raka benen, hårinpackning, ansiktsmask osv..

Ikväll börjar också "ensam mamma söker" så det kommer ta upp min tid en timme iallafall ;-) har längtat lite smått, vet inte varför haha.. kan vara så för mig vissa gånger för vissa program ;-) sjukt!

Nej, nu kom mamma och pappa hem, så ska fixa lite läxor med dom. puss / E'




(det är inte dom som ska vara med i år, men fanns ingen annan bild)
det är förr förra årets ensam mamma söker för er som ville veta ;-)


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0