sena kommentarsvar?

Förlåt för sena kommentarsvar, men har ingen ork ens att blogga vissa dagar tyvärr! skolan tar mer än vad jag har trott tidigare, så vi får se hur ofta jag kommer blogga om dagarna nu ;-) hoppas iallafall att jag får upp MINST ett inlägg om dagen iallafall.. har träning imorgon kväll också, så jag svarar antingen efter träningen om jag inte stannar kvar och tränar med damlaget också. så ni vet ;-)

Har en extrem träningsvärk i låren och benhinnorna. eller träningsvärk i benhinnorna har jag nog inte, snarare har jag börjat fått ont där. bara det inte är något allvarligt? ska höra med tränarna, dom är nog mer kunniga än mig på sånt. har också ont i nacken, ingen aning om vad jag har gjort. känns som om jag ska få nackspärr men aldrig får den, helt knasigt! & sist min hals. det är nog tack vare igår, så får allt skylla mig själv ;-) kul var det! haha ;-)

Men iallafall dagen idag har väll varit helt okej, även om vi hade en lång och seg dag. vi skulle sluta 10i 4, men våran lärare släppte iväg oss 10 minuter tidigare, skönt de ;-) jag, mimmi och jonna tog sällskap halva vägen och sen drog jag och mimmi till ica för att jag skulle höra om prao-plats där, och första platsen man frågar på får man också på! underbart! så där blir min prao, ;-) har praoat där några gånger förut, men det gör ingenting. 

Men mimmi och jag drog senare hem till mig, och tanken var att vi skulle plugga tillsammans, men tror ni att vi gjorde det ? näe, knappast! fastnade vid datan direkt, som alltid.. ;-) men ska iallafall ta tag i både engelskan och hemkunskapen som vi har till nästa vecka, p l u g g a !

Nu ska jag forsätta lite här, och sen fixa mig inför kvällen ;-) ta på sig mys kläderna och sen krypa ner i sängen med läxorna. inte lät de särskilt mysigt, näe..

puss / E'    |  God natt!
 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0