plugg-dag med mimmi ♥



Ska nog snart börja tänka på att lägga mig. är inte alls särskilt trött, konstigt? eller det kan nog vara för att jag vaknade rätt sent idag, men skönt var det ;-)



& idag blir det mimmi. vi har bestämt att vi ska plugga, och nu ska det också bli av. haha, har alltid slutat med att båda sitter och nördar vid datan, och glömmer helt av det vi egetligen skulle göra ;-) men imorgon är det plugga som gäller, eller hur mimmi ? ♥

GOD NATT.

En sak till, syster kommer hem snart tror jag ? hon skulle komma tidigt på morgonen, väldigt tidigt.. trodde jag skulle sakna henne, men inte har jag gjort de ;-) okej, de där kändes dumt att skriva så, men 1 vecka har redan gått.. allt har gått väldigt snabbt, men självklart är det kul att ha henne hemma igen. kommer nog gå runt och vara avundsjuk på henne att hon är brunare än mig. (om hon ens har fått någon fin färg på sig.) får allt vänta till höstlovet då familjen drar utomlands KANSKE.

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: okej :) haft en bra helg än så länge? :)

2010-09-05 @ 02:14:05
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: hahaha vad bra! :D

ja mycket enklare och roligare också :D

puss love u 2<3

2010-09-05 @ 02:33:57
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0