på praktik-jobbet!

Hej allihopa!

Ovant att jag bloggar så tidigt, men sitter faktiskt här på jobbet och har rast i en timme ;-) och eftersom personalen har en data här i fikarummet så kunde det inte bli så mycket bättre än att jag slänger in ett inlägg till er ;-) Tack vare den dåliga uppdateringen så ville jag slänga in ett kort, men endå så ni vet vart jag är ;-)

Träning är senare idag, så bilderna kommer antingen in efter 4, då jag slutar jobba eller efter träningen vid halv 8, 8. men tippar nog på före träningen och efter jobbet helt enkelt ;-) jättekul att se att många ev er är nyfikna!

Nu ska michelle ha datan en stund, sen är det dags att jobba igen! idag jobbar jag i kallshänken eller hur det stavas? man får göra baguetter, eller fylla i dom och så, och fixa smörgåstårtor, och tro de eller ej, men jag har fått in snitsen på att göra det ;-) duktigt va?

Nä, inge mer babbel nu, går ifrån här innan michelle tröttnar på att vänta. i jo för sig har hon fotmassage-grejen igång, den är riktigt nice alltså!

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0