mimmi nu! ♥

Hej alla läsare ;-)

Sitter hemma hos mimmi nu men ska snart vidare till mina småkusiner, och hon hänger på. vi kan inte vara ifrån varandra för länge haha ;-) nej, men det blir så att hon hänger på och får agera som lekkompis till dom tillsammans med mig, vi får se ;-)

Bloggar senare ikväll, ska hinna rensa min data innan också, så jag slipper slänga ut den. den har sina dagar kan man säga. vissa dagar går den hur bra som helst medans andra segar den otroligt mycket att man hela tiden måste stänga av den.. aja, ni märker nog om jag uppdaterar mycket senare ;-)

FREDAG IDAG, sista dagen av den här veckan! skönt, riktigt skönt!

Nu drar jag och mimmi iväg, puss / E'



ÄLSKAR DIG ! ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0