Måndag, tisdag & onsdag! förlåt för den låga uppdateringen..

Hej alla söta läsare!

Ni har väll inte saknat mig allt för mycket, eller ? ;-) förlåt för den låga uppdateringen, men skolan är i full gång och samma sak med innebandyn. men ska försöka berätta kort här om dagarna jag inte har bloggat särskilt mycket.

I måndags så tränade vi 2 timmar istället för 1, eftersom vi slog ihop träningen med damlaget. det var riktigt kul, eftersom vi körde match mot dom. det slutade 4-1 tror jag, till OSS, underbart!
Men det var bara en träning, men det var endå kul att få lite mer motstånd än vad vi brukar. så därför bloggade jag ingenting när jag kom hem vid halv 10.

I tisdags så åkte hela laget iväg till skälby och körde mot dom, träningsmatch där med. men vi tränade inte med dom på samma sätt som vi gjorde med damerna, utan vi körde match. det blev 3 gånger 20, skulle det ha vart, men sista perioden blev det ungefär 12 minuter, för några andra skulle träna efter oss ;-) där gick det bra endå, vi var grymma även om det blev förlust med udda mål. huvudsaken man har kul! och så fyllde mina underbara vänner, tvillingarna tessan & bella hela 17 år! självklart sjöng vi för dom vid målburen innan vi körde igång matchen, underbar sång ifrån alla, grattis ännu en gång ;-) (i efterskott). samma sak där, vi kom hem väldigt sent, runt 10 var vi hemma, eller sent och sent, hade snarare ingen tid att blogga då efter en hård dag i skolan och sen tränade i en timme ungefär ;-)

Och idag, onsdag. lång dag i skolan, enda till 10i 4 körde vi till. det blev lungt när jag kom hem, men hann plugga lite innan mimmi smsade mig och fråga om vi skulle träffas lite och handla lite godis på lidl. det var tydligen billigt just nu. så det var bara att möta upp henne och köpa lite ;-) vi cyklade runt lite, och satt oss och prata samtidigt som vi moffade godiset! livet kan inte bli så mycket bättre då!

Och justja, har inte berättat det för er. mamma pratade med mig i måndags och frågade om jag ville följa med henne och pappa till turkiet på lördag, UNDERBART VA? så kommer tyvärr inte blogga något OM jag inte får tillgång till internet. men ska spendera tiden där nere med mina underbara föräldrar, och återkommer sen när jag är hemma igen. men ni kan alltid hålla utkik ifall att jag slänger in något inlägg, you never know ;-)

Så grymt glad att komma iväg, bort från allt och låta allt bara sjönka ner! jag behöver den här pausen ifrån allt, även om vi nyss har haft lov så är det de här jag behöver just nu. shoppa, bada & sola, underbarare kan det inte bli!

Jag åker på lördag, så ska försöka blogga tills dess. har no-prov på fredag som jag har haft cirka 3 dagar att plugga till.. massor med frågor, och grejer man ska kunna ;-) och varför sitter jag då här och skriver som en tok? jo, jag ville uppdatera mig för er, och för mig själv. det kändes så.. 3 dagars uppehåll, not so good! men nu är jag tillbaka. bara en liten sak kvar, och det är att svara på kommentarerna ;-) förlåt för sent svar!

Dags att krypa ner i sängen och forsätta med no:n.

Godnatt, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0