klar med 8km!



Hemma efter 8km med klassen, härligt!

Ja, som sagt, så var det gympa idag och jag kom in på 28 minuter på 5:an förra gången, så min gympalärare ville att jag skulle köra 8km. så jag gjorde det, och fixade det ;-) jag trodde aldrig att jag skulle orka med, eftersom vi inte ens fick vila mellan 5:an och 3:an.. så det var bara att springa på, och jag fick tiden på 44 minuter. helt okej tid faktiskt ;-) jag tror det bara var jag och mimmi som körde 8km av tjejerna, tror det iallafall.. men det spelar ingen roll, för vi båda var otroligt glada över att vi fixade det !

Skolan idag gick väll som vanligt, finns ingenting att berätta.. vi hade läxförhör idag på no:n som jag trodde jag kunde fixa bättre, ingen aning om varför det inte gick idag? jag svarade på frågorna, eller utom 1.. 1 av 5 stycken. men ska visa min lärare att jag kan, för det vet jag!

Träning snart med laget. 8km + träning = en väldigt trött emily ikväll!

Men det är det värt, ;-) puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0