fredagsmys ♥



Hej alla läsare! Tillbaka igen, och har rensat min data ordentligt nu och startat om den, så nu går den lite bättre.. kanske kommer igång bättre sen, vi får hoppas på de bästa helt enkelt.

Ja, dagen idag har nog varit som dom andra dagarna nu i veckan. skola, skola & skola.. men nu är äntligen den här veckan slut, och läxor har rullat hem dag efter dag kan man säga. så har no, hemkunskap, engelska och slöjd-läxa hemma nu som ska bli gjort. har hunnit göra det mesta redan, duktigt va ? ;-) så jag slipper ta allt nu i helgen. måste nog det endå, men inte alls lika mycket.
Den här veckan har varit extra hård med tanke på att vi alla nyss har haft en väldigt långt och skönt sommarlov. inge stress, eller upp tidigt på morgorna. inget alls, utan bara vara ;-) nu är det upp vid halv 7 varje morgon, och långa dagar i skolan samt träningar på de. visst, jag har inte lika mycket träning längre, men hela min kropp är helt slut efter den här veckan. dags att börja vänja sig, ska allt gå i skolan ett tag till, väldigt länge till ;-)

Som ni redan vet så umgicks jag med mimmi efter skolan, eftersom jag hann slänga in ett inlägg hemma hos henne innan vi drog till mina småkusiner. alltid lika kul att träffa dom! drog hem efter ett tag och har nyss ätit en rejäl kvällsmat. det blev potatisgratäng & kött. hur gott som helst! mättare än mig kan man inte bli, haha!

KRISTALLEN 2010 är ikväll. ingen aning om det kommer vara bra, för kommer inte ihåg så mycket ifrån förra året, men ger det allt en chans iallafall ;-)

Vad ska ni göra en sån här härlig fredag? ♥

Dags att ta på sig lite mys kläder och sen krypa ner i soffan med en varm kopp te, super mysigt!

Ha en jättebra fredag!  puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0