fredagsmys!

Det var första gången jag bloggade i skolan, och endå var det riktigt kul ;-) Dels för att jag inte alls är van över att sitta vid en data i skolan, men nu när vi hade tillgång till det och endå skulle arbeta med de, så var det bara att slänga in ett väldigt snabbt inlägg!

Ja, skolan idag var helt underbart bra. faktiskt första gången på länge ;-) bra va?
3 lektioner idag, svenska, syslöjd och sist ämnesfördjupningen som faktiskt var roligast på hela dagen. allt gick så extremt snabbt, lika bra de ;-) vem vill inte ha fredag liksom?

Jag, johanna, mimmi och sophie (och lite jennifer) satt och nördade facebook samtidigt som vi hade lektion. vi hade någon ny, eller våran lärare som vi skulle ha var tvungen att åka hem till sin son som hade blivit sjuk. men det var först att arbeta hårt, jag och sophie vet hur man gör de, haha! och sen så satt vi vid en varsin data och pratade på facebook, chatten ni vet? det var en väl behövlig lektion faktiskt, skrattade så tårarna nästan rann och att jag knappt fick nå luft, så tack tjejer!

Fick skjuts hem av sara på moppen, fick det imorse också. snällt va? tack!
När jag kom hem var det bara att slå upp alla läxor, och sätta igång! så är ytterligare klar med hemkunskapen. ;-) duktigt av mig ;-)

Somnade också till på soffan en stund nyss, den här veckan har vart för mycket känns det som. så ska mysa ner i ett bad en gång till ikväll, inte likt mig att köra på det 2 gånger i veckan ;-) men när det är så mycket i veckorna så är ett varmt och avslappnande bad väldigt skönt, underbart faktiskt ;-)

Nu ska jag ut och powerwalka med chica, & mp3:n hänger med såklart!
Ska ladda inför träningsmatchen mot sura imorgon. är så extremt taggad att jag känner "nu eller aldrig". jag ska visa min tränare (som tränar damlaget, min målvaktstränare) att jag kan det här, och bevisa de!

När jag kommer in igen så ska ni få lite fler uppdateringar.
Idol ikväll, och fredagsmys med familjen! mys.

Vad ska ni hitta på en sån här härlig fredag ? ;-)
Umgås med vännerna, mysa med pojkvännen/flickvännen eller kanske dra ut och ha kul ?
Berätta !

puss / E'


Kommentarer
Postat av: Amanda

vah? Förlåt för sent svar men vart på klassresa =D

2010-09-10 @ 16:51:11
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0