en lång onsdag..

Som var väldigt seg i slutet. så är det nog alltid, att dom sista lektionerna går tiden saktare än någonsin. men vi klarade av en onsdag till, och fler blir det.. en låång dag idag, som jag berättade. vi slutade i jo för sig 10-20 minuter tidigare, snällt av våran lärare ;-)
Annars har dagen varit helt okej, mycket som jag har fått iordning på. och jag har bestämt mig att jag ska lägga mig tidigare nu, jag somnar på lektionerna nu för tiden.. somnar kanske jag inte gör, och sover där, men mina ögon orkar inte hållas öppna en enda sekund, så det ska bli en ändring, en väldigt stor ändring!

Något mer? idrott imorgon och då ska vi springa 8 km sammanlagt. så först blir det antagligen 5km och sen 3:an. sen är det bara att gå hem, och senare blir det träning med laget. undra om jag kommer va helt slut sen ? ;-) visst, jag är målvakt och det kanske inte tar lika mycket än om jag skulle vara utespelare, men mina ben kommer vara värre än spaghetti imorgon.. träningsvärk på fredag, garanterat!

Ska forsätta kolla runt lite här, och sen gå ut och gå tror jag.
Idol ikväll också, superkul! hittils är det väldigt många som jag tycker är bra som har gått vidare ;-)
Har också hunnit plugga. NO tills imorgon, nästan klar! matte, klar! & en svenska uppgift tills fredag, klar! känns som att jag endå har hunnit med en hel del idag. duktigt av mig ;-)

Tar tag i kommentarerna ikväll. medans ni väntar, så bjuder jag på en bild! enjoy!






Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0