Den här veckan..

Den här veckan är jag helt klart nöjd med, även om jag kanske någon gång kunde "prestera" bättre på lektioner osv.. men första veckan är alltid segast, eller dom första. men sen är man igång i rutinerna igen. känner att jag har fått allt för lite sömn, och för mycket stress & träning. så ska försöka ordna upp det nu i helgen. ska sova länge imorgon, så länge tills jag inte kan sova mer, och sen på söndag, så ska jag fixa ett varmt bad med levande ljus och bara ha det hur härligt som helst! ♥ nu kanske ni undrar, varför just söndag ?
Jag har ingen aning om varför jag har valt just söndag, men har kört med det varje gång, eller när skolan är igång. en söndagskväll, kan inte bli bättre!

Så nu ska jag krypa ner i sängen, håller snart på och somnar.. not so good!

Uppdaterar självklart imorgon. ska hinna med och kolla mina mail, för har fixat videofy.me nu, och det kanske är registrerat och klart. måste kolla upp det. för isåfall kan ett eller annat videoinlägg komma upp ;-) bra va ?

God natt, puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0