dålig uppdatering :/



Jättedålig uppdatering, mitt fel! det är extremt dålig uppdatering att jag nästan skäms.  ni läser min blogg, mina läsare är kvar, men uppdaterar jag något ? knappt.. dags att rycka upp sig med bloggandet kanske?

Hej iallafall. Bjuder på en nytagen bild, rätt sliten emily är på bilden. hårt jobbpass idag, 8-16 varje dag, förutom igår då vi började 10. som en vanlig skoldag, utan alla lektioner då. plockar upp varor, kollar datumen, frontar, gör rent lite varstans och ja sånt man gör i en mataffär. som sagt, jag jobbar på ica. michelle och jag jobbar tillsammans, eller har samma prao. vi jobbade tillsammans väldigt mycket igår, men idag blev det inte alls lika mycket, bara lite på slutet av dagen. gårdagen gick sjukt segt, vet inte varför. kan vara för man inte alls är van med att jobba? men man kommer in i det så snabbt, så dagen idag gick väldigt fort. kul var det också!

Hmm?  inget mer? justja, träning var igår och tessan&bella fick sina försenade presenter och mimmi fick en liten på sidan av ;-) hoppas ni alla 3 vart nöjda!

Dags för att ta på sig myskläderna, fixa lite frukt i en skål och krypa ner till idol som börjar om 20 minuter ungefär. Ha det bäst, puss / E'

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer bilderna från turkiet? :)

2010-09-29 @ 21:35:40

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0