Dålig uppdate, men något ni har och se iframåt..

Dålig uppdate..

Hej alla läsare! Nu fick ni svar också på när turkiet-bilderna kommer upp, jättekul att se att några av er om inte alla är nyfikna över hur vi har haft det i underbara turkiet. Riktigt underbart verkligen, den får 5 av 5 verkligen om man ska bedöma det ;-) Jag kan berätta lite mer om platsen vi var på, om ni vill? är ni nyfikna på platsen vi var på, kommentera och skriv att ni vill veta lite mera ;-) allt det man vill ha tag i finns där, garnterat!

Nog om turkiet, haha. dagen idag har varit som alla andra, workworkwork.. tycker jag och michelle blir allt duktigare för varje dag som går. vi jobbar stenhårt, är det för godiset vi KANSKE kommer få i slutändan? aja, idag fick jag fixa med frukt&grönt avdelningen, plasta in frukter, fixa fint och ta bort det som var gammalt & sen fronta som alla gjorde, och sist plocka upp varor på hyllorna. imorgon får jag göra det michelle gjorde idag, göra räksmörgåsar, baguetter, göra beställningar helt enkelt. jättekul att testa på det, set iframåt de!
Sova nu, uppdaterar imorgon MED TURKIETBILDER!
Sov gott, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0