Back!

Hej alla läsare!

Back again, hunnit sakna mig lite ? ;-)

Träningen gick bra, eller alla va super duktiga som vanligt, bara jag som måste få in "snitsen" att stå igen, så längesen sist känns det som. har ingen koll alls, och mina armar vill inte ha den reflexen jag hade tidigare, bara att träna upp sig helt enkelt! men nu är hela jag heelt slut, skönt de! iallafall något bra man har gjort, eller de har jag nog gjort iprincip hela dagen. träning & skola!

Ett kort inlägg kommer upp nu, eftersom jag mer och mer håller på och somnar här. men ska krypa ner till min älskade säng nu, och så uppdaterar jag mera imorgon. berättar också om dagen idag, men det har jag väll smått gjort redan? efter skolan drar jag hem till små kusinerna & hälsar på där. amanda säljer jultidningar, så man kanske kan sponsra lite, vad vet jag ? ;-) nej, men vi ska hälsa på, umgås med dom och så. blir säkert toppen!

Dags att sova, god natt!

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0