alanya turkiet!



Underbar bild va ? ;-) bilden är tagen i alanya i turkiet, dit vi ska imorgon!

Hej alla bloggläsare förresten ;-) jag ber hemskt mycket om ursäkt för ytterligare en dålig uppdatering. men jag har fått lov och fokuserat väldigt mycket på mina läxor, eller en av mina läxor. jag hade no-prov idag eftersom jag åker imorgon. så fick göra det lite tidigare än alla andra. hade ungefär 3-4 dagar på mig att plugga in allt, men körde på G-nivån eftersom jag annars skulle krångla till det för mycket för mig själv. så nu är no-provet gjort, skönt! det gick faktiskt bra, så är nöjd över de!

Tränade också igår, även fast jag hade tänkt hoppa över den för att ta den tiden till att plugga på no:n, men när pappa förhörde mig så satt allt jättebra, vissa saker vad jag tvungen att plugga på, men det var inte heller så mycket ;-) så bestämde mig att dra och träna med mitt underbara lag fast jag också hade sprungit 8km på gympan innan. det var jag och några killar som körde (var det jag hörde iallafall). hade inte alls lust med det eftersom jag sprang själv, mimmi börjar bli förskyld så hon gick istället. och sen hade jag ingen ork kvar, men tydligen hade jag det efter 8km, och inget stopp mellan 5:an och 3:an ;-) 44 minuter kom jag in på igen!

Men nog om det, har precis packat kläderna klart ;-) började packa idag, och åker imorgon. bra planering haha! men nu är det klart iallafall, och sen är det lite små saker kvar bara. det mesta av det tar jag imorgon, men annars packar jag i det snart. tror jag har med mig det mesta. har nästan inte fattat att jag ska iväg än. allt har gått så fort. i måndags fick jag reda på det och imorgon redan åker jag! gr8.

Tjejkväll ikväll, eller lagkväll rättare sagt hos tessan&bella ;-) kommer bli riktigt mysigt, umgås med hela laget innan jag åker.. kommer sakna alla precis lika mycket, men 1 vecka senare är jag hemma, så det kommer nog allt gå fort ;-)

Prao-veckan startar när jag kommer hem, michelle & jag på ica! riktigt bra ;-)

Packa vidare nu, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0