2 bilder från dagen med mimmi!




Hej alla bloggläsare ;-)

Som ni alla vet, så har dagen spenderats med mimmi. vi har gjort allt ifrån att plugga till att cykla runt här i storstan. haha! nej, men vi har hunnit med att plugga som jag skrev i ett tidigare inlägg, och sen handlat lite på ica. ( ni ser på bilden ). gott va ? ;-) & mimmi va tvungen att "bogsera" hem min cykel. pappa hade tydligen fixat den jättebra, tills vi var på lidl och skulle rulla vidare, då hoppade hela däcket ur, great! bara att bära framhjulet då. men jag kom på att vi kunde lägga över det hjulet på mimmi's cykel, riktigt smidigt ;-)

Efter att vi hade suttit ute och pratat och mumsat på det vi köpte så gick vi hem, och pappa fixade min cykel ytterligare en gång, så nu funkar den bra, bättre än innan ;-) så jag och mimmi drog efter en stund hem till henne och hon hämta löpningskorna, sen drog vi till spåret och powerwalka 3:an, alltså 3km. riktigt skönt!

Så nu är jag hemma. tog en dusch efter maten och då blev det hårinpackning, så mitt hår kan nog inte må bättre nu ;-) har fortfarande handduken i håret, men ska ner och fixa det nu och sen borsta tänderna. tiden rinner iväg, hel sjukt!

Drar ner nu, godnatt! puss / E'

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa =D

Japp, vaddå sent? =P

2010-09-06 @ 00:44:32
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0