välja linje på gymnasie?

Jag och mimmi bjuder på en störts skön bild på oss båda ;-)

Texten har ingenting med bilden att göra, men ni som nu går i klass: 9 har nog fått väldigt mycket information om gymnasium osv? jag har 3 olika "inriktningar" jag vill gå. helt olika, men endå 3 stycken som lockar mig så otroligt. jag har alltid velat ta hand om barn, små bebisar (för tidigt födda eftersom jag är det). men sen är jag sugen att bli reseguide eller make-up artist. ni hör ju själva, helt olika och jag kommer förmodligen sitta där bland alla andra i sista minuten och bestämma mig. så ni som kanske är lite äldre och kanske går någon av dom här utbildningarna kan väll slänga in en kommentar och berätta lite?
Börjar redan få lite små panik, hur blir det sen då? värre..

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du höga betyg tycker jag att du ska välja att gå en make-up artist linje, för sen om du ångrar dig kan du plugga vidare till reseguide eller att få jobba med barn. Annars måste du betala varenda kurs för att bli make-up artist. Och det är bättre att lära sig varenda steg från grunden. Du har bara ett liv på dig. Du behöver inte bestämma dig på ett år. Du kan "skola om dig" och bli vad som hellst Emily :) Tänk på det! Kramar från din kuin /cF :)

2010-10-10 @ 20:00:28
Postat av: emily

sv till kusin:

tack så jättemycket för tipset :) riktigt snällt av dig att berätta och så, har som sagt inte så stor aning om vissa saker som du märker ;) men pratade om de idag, och eve sa att praktiska gymnasiet har det, så kanske ska gå där då :D vet du något om den skolan? :D

tack för allt annat, vi ses :) puss / kusin emily

2010-10-11 @ 16:43:40
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0