UPPDATERAT!

(nyss ätit jättegoda vindruvor, så det är därför det fick bli en bild på det i det här inlägget)


Otroligt, helt otroligt att mina underbara läsare orkar med min dåliga uppdatering! men jag ska skärpa mig, och det har jag sagt ett antal gånger, men stor skärping! ett inlägg per dag måste jag få in OM jag inte har massvis med läxor att göra, det går som sagt före, det vet ni också om ;-)

Hej förresten, och tack för att ni håller er kvar här på min blogg, och läser den mer än vad jag uppdaterar. tusen tack! dåligt av mig över det, och mer dåligt över att jag inte kommer ihåg exakt nu, sist jag bloggade. så jag kan nog inte ta alla dagar att berätta om, men tar gårdagen och idag då, lite kortfattat så ni slipper läsa en hel roman, dom flesta vet att jag oftast är väldigt bra på de ;-) haha! nej, men till "ämnet" vi pratade om..
Gårdagen så var det skola & so-muntligt. det blev stelt i början, men kom igång efter ett tag. våran grupp skötte oss riktigt bra, och jag är endå nöjd på något sätt över det vi prestera! fick ett smile ifrån cecilia efter hon gick, ett tecken på att hon tyckte det var bra? jag har ingen aning, men har jag lärt henne rätt, så var det nog bra ifrån hennes sida ;-) det återstår och se helt enkelt. Mimmi hängde iallafall med mig efter skolan eftersom hon skulle sova hos mig. vi gick ut på en härlig höstpromenad med chica och fixade mysigt i mamma&pappa's sovrum eftersom vi sov där inatt ;-) en stor dubbelsäng för oss, riktigt skönt faktiskt! vi umgicks lite med en killkompis på kvällen, kollade på skräckis: "the dead silence" eller nått sånt var det, och sen gick vi ut, snackade om allt och inget och bara va ;-) en härlig kväll!

Idag så vaknade jag brevid mimmi och hon drog nästan direkt för att duscha och käka lite. jag hann städa efter oss, och tvätta 2 maskiner som behövdes ;-) städade också rummet, och plockade lite överallt i huset. typiskt mig, börjar jag så kan jag heller inte sluta haha! men mimmi kom tillbaka senare och vi gjorde allt ifrån att bara sitta och slappa framför tv:n till att baka. idag blev det torgfia som blev jättegott! vi drog senare till ica, och mimmi små handla en chokladkaka och sen drog vi åt varsitt håll. blev att laga mat när jag kom hem, men syster tog över det, lika bra!
Tog tag i pluggningen då, hemkunskapsprov på måndag. PLUGGA PLUGGA!

Så ska forsätta plugga som jag har gjort nästan hela dagen, och som blir hela dagen imorgon och lite nu ikväll. ska det sitta bra, så ska jag också plugga stenhårt, nu är det skärpning!

Ligger så pass mycket efter i alla kommentarer, så kommer svara på allt lite då och då.
Hemskt ledsen för det med, förlåt förlåt..

puss / E'


Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: ingen fara sötis :)

allt är bra med mig också! Kram

2010-10-09 @ 23:04:28
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0