träning om en timme!



Samma bild igen, minnen verkligen!

Ska iväg på träning strax, eller om en timme så åker jag iväg. ska hinna få i mig lite käk också innan och låta de smälta, håll är inte det man vill ha, oh nej!

Har funderat på om jag ska spela utespelare idag igen tack vare min piercing som är fortfarande väldigt öm. jag behöver svettas lite, vilket jag gör om jag står i mål också, men springer inte speciellt mycket då, utom på uppvärmningen. så funderar starkt på att det blir så idag också, och nästa vecka tar jag igen de ;-) måste träna stenhårt inför kommande matcher!

Ska också slänga in lite tummen upp & tummen ner idag.
Vad sägs om att börja med det ? ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0