söndag

God morgon, eller god förmiddag alla läsare!

Vad har ni för planer idag ? Mina söndagar brukar oftast se likadana ut, som att göra klart saker, städa, plugga och ja sånt som måste hinnas bli klart innan en ny vecka börjar ;-) jag tycker att helgerna går så sjukt fort, men det är bara att längta till fredag som alltid.
Näst nästa vecka blir jag hela 15 år! då är jag inte en av dom minsta i klassen längre, iallafall för en stund, utan 15 som nästan alla andra. vissa fyller senare än mig, och dom flesta inte ;-) men men, 15 blir jag, och som mimmi sa igår till min önskelista jag hade skrivit lite på "det är bara dyra saker du vill ha", exakt! jag önskar mig en ny säng, en större, äkta guld smycken osv.. ska också pierca naveln på fredagen, eftersom jag fyller på tisdagen. dom är väldigt noga med åldern, så nu får det bli några dagar efter jag har fyllt, känns helt okej endå!

Har suttit med hemkunskapen i ungefär 1 timme, lite mer tror jag allt att det blev. tar en paus nu, så det blev perfekt att blogga lite. har också hunnit med alla kommentarer, så som jag vet så har jag inga mer kommentarer att svara på, annars är det bara att säga till ifall ni har väntat på något kommentarsvar ifrån mig.
Ska forsätta plugga snart på hemkunskapen, nästan allt sitter, men det är bara några få jag måste plugga stenhårt på, och sen får mamma eller pappa förhöra mig ikväll.
Ska också hinna med en härligt höstpromenad med chica också, älskar hösten verkligen! den friska luften, och min födelsedag börjar närma sig, och ja hela hösten är extremt mysig! love it.

Plugga sen promenad, och vika mina 2 tvättar jag tvättade igår, duktigt va?
puss / E'

Kommentarer
Postat av: isabelle

Svar: Ja rött hår är ju så jädra snyggt! Så ska jag nog färga det rött igen :)

imorgon ska jag till skolan, inte så kul! Och dessutom åker min bästa kompis utomlands så det kommer vara tråkigt :( Och så har jag prov.. haha! Vad ska du göra imorgon då? :)

2010-10-10 @ 15:47:24
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Elionore

det är lugnt! Jag tränar Judo, tävlar när jag känner för det :)

Läs mer om judo här: http://tynellelionore.blogg.se/category/judo.html

då förstår du mer vad det handlar om ;)



jag ska till skolan imorron :)

2010-10-10 @ 22:32:03
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejj det är lugnt =)

japp okej, nja har pluggat, städat och haft cheerdance sj? =)

2010-10-11 @ 00:32:39
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0