söndag hela dagen!



Hej alla läsare!

Och så var det söndag igen, lovely! ♥ det enda är att det finns inge läxor i huset nu, eller jo so:n men den ska vi ta tag i efter lovet, om jag verkligen inte är uttråkad någon dag så jag gör den.

Annars har jag inte kommit så långt idag, ska fixa mig lite och sen kanske dra hem till mimmi OM jag orkar. hon orkar inte cykla hit eftersom de är så kallt ute, och jag kan bara hålla med.. brr!! så vi får se hur dagen börjar, slutar och kommer vara ;-)

Gjorde rent piercingen igår, och det gör ont idag. jag tror det kan vara för att jag gjorde rent igår och rörde för mycket vid den. men men, det går nog över. det är som sagt bara 2 dagar sen jag piercade mig, så självklart gör det lite ont säkert.. blir det värre åker jag in till magic och pratar med dom. så allt går att lösa iallafall!

På med lite mys kläder, och sen hitta på något ;-) puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0