presenterna av tjejerna!



Av Tove & Natha, hahaha ♥


Av Amanda! ♥



Suddig bild, men från Teresia! ♥



Av Jonna ♥



Av Karin ♥



Av Tessan, Bella, Rosanna och Mimmi ♥

Hahaha vissa presenter är ju mer normala än andra ;-) haha, men det är väll tanken som räknas tjejer?
Och ni kanske undrar varför jag fick emil ballonger och ett kort som det står "till en cool kille".. har nog ingen särskild förklaring, utan det är mina kära lagkompisar som kallar mig för emil, dom orkar väll antagligen inte lägga på Y:et. haha, nej men det har blivit så, så vissa kan tro att jag heter emil när dom kanske berömmer mig på en match, BRA EMIL! *publiken kollar konstigt* haha!

En grym kväll igår, mycket skratt verkligen. ni gjorde min kväll oförglömlig, helt klart! tack brudar ännu en gång, ni är bäst & jag älskar er! ♥

Tusen tack för alla presenter också haha!

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0