praktikveckan är avklarad!

Haha riktigt snygga!
Hej alla underbara läsare!
Är ni lika trötta som mig efter en hård dag? dom flesta kanske har slutat tidigt, eller som allra bäst vart lediga? jaja, inte var de så lyxigt för mig inte. började 8 och slutade 4. fredagar var tydligen dom stressigaste dagen på veckan eftersom det är oftast är mest folk då, och mycket riktigt. när ica öppnade och jag och michelle gick in för att byta om till praktik tröjorna så kom de in mer kunder än vad det har gjort tidigare i veckan, alltså så tidigt. fattar fortfarande inte vad som är själva menningen att handla redan klockan 8 på morgonen? hel tokigt verkligen!

Men iallafall, praktikveckan har gått extremt bra, och jag är väldigt nöjd över veckan. har haft jättekul med michelle, och som jag skrev tidigare, hade de inte vart för att michelle va där, så vet jag inte alls hur veckan hade vart. vi båda umgicks så pass mycket, att vi samtidigt lärde känna varandra så mycket bättre än tidigare ;-) jättekul!
Släkten var nyss här, eller för ett tag sen. käkade tacos och sånt ikväll som jag skrev, jättemysigt! och jag gick upp innan dom hade dragit för att jag va helt slut. skulle leka med zacke (min kusin), men la mig på golvet helt slut. så nu förstår jag varför mamma är ihjäl efter speciellt fredagar, haha. imorgon kanske man kunde ha sovit ut, men nej då ska man iväg till stan. runt 20 över 9 hämtar vi upp mimmi och sen vidare till stan för att bli sminkad där. bilder kommer på det om ni är nyfikna! ska också få lära mig olika saker hur man sminkar och så, så om ni har några funderingar sen så kan ni fråga så ska jag försöka besvara så gott jag kan ;-)
Nej, längre inlägg kan det inte bli, nu är det dags att sova.
Stan med mimmi imorgon, längtar!
puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0