plugga på lördag?



Hello everyone! ♥

Hoppas ni hittilis har en bra dag. min har nästan inte börjat, eller jo det har den väll, men har stått och bakat hela morgonen från 10 iallafall. men nu är det klart, och bilder ska hinnas komma innan några ifrån släkten kommer. både idag, och också imorgon ;-)

Nu ska jag ta tag i no:n & svenskan. finns nog inte så mycket tid till det sen. jo kanske ikväll, men hur kul är det att plugga då? är nog aldrig så kul att plugga, men lika bra att ta det nu, så jag kan allt till no-provet som vi har på torsdag och svenska muntligt på fredag. pluggapluggaplugga!

Ha en jättebra lördag, och passa på att gå ut i det härliga höstvädret!

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0