piercad & klar!



Nu har jag äntligen tagit, aj aj aj ;-) nejdå, så farligt var de inte, men det gjorde lite ont om jag själv får säga de. men nu är det över, och vart faktiskt nöjd ;-) kan inte se så mycket nu, det är lite små svullet, men det kommer gå ner senare..

Skola idag, men en väldigt kort dag fast jag gjorde engelskan. sista lektionen med cecilia, och självklart fick hon lite grejer med sig hem av min grupp, C-gruppen. ett STORT, och då menar jag ett jättestort kort med en text på ena sidan och sen har alla skrivit sina egna namn på andra, och 3 olika grupp bilder på oss alla. sen fick hon choklad hjärtan, och jättesöta blommor och sist egen gjorda badbomber som vi gjorde på no:n.

Jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt med tanke på att vi ser henne på kulturveckan, men hon blev jätte rörd över texten och allt vi gav henne. tillslut tror jag ingen kunde hålla sig för att tårarna skulle komma. så himla tråkigt att bästa läraren ska sluta, cecilia är grymt bra! det blev en kram till alla, och tårarna rann hela tiden, så sjukt jobbigt! men som hon sa: "ni kommer alltid finnas i mitt hjärta♥". det tar jag med mig hela vägen! tror dom andra också gör det! vi kommer sakna dig!

Ska ta det lungt en stund innan jag drar på en mysig lagkväll hemma hos natha!♥

Grillad kyckling och potatiskroketter med bea sås blir idag, muuums!

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha förstår det, varse!! =D

okej hoppas det gick bra, pluggade endel igår och träning =) Vart piercade du dig? =P

2010-10-23 @ 00:05:54
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: MYMiC

OMG :D du måste visa bild!! :D

2010-10-23 @ 11:50:53
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0