onsdag



Slänger in en härlig bild på kussarna & tessan!
Denna bild är tagen i malmö.. ♥

Så, då var onsdag avklarad. kanske inte så ansträngande med tanke på att vi drog till strömsholms slott och lyssnade på en tjej som berättade allt ifrån tavlor till gamla saker. när vi var klara där, så satt vi ute och frös verkligen ihjäl oss nästan, för bussen skulle inte komma förän om en timme. så vi fick gott vänta ute, för vi var tvungna att dra ut från slottet direkt, för att nästa grupp ifrån våran klass skulle dit.

Men bussen kom tillslut, och hem kom vi. jag slapp också gå långt, eftersom bussen stannar ungefär där jag bor ;-) skönt de! kom hem, fixade lite nudlar och ett varmt fotbad. nu känner jag mina fötter igen iallafall! converse är nog inte det bästa man kan ha på sig när det är såhär kallt ute, och inte tänker man på det, när vi alla trodde att vi skulle va i slottet tills bussen kom. inte riktigt så var de..

Ska läsa lite so, kolla efter kläder till galan och sen kolla vilken slags sminkning jag ska ha!

Dags att sätta igång, och tusen tack till er som har gett komplimanger över min piercing. värmer!

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0