nyöppnat solarieställe och hur det går med min piercing?



Hej igen, slänger in ett inlägg nu när jag endå kommer ihåg de..

När vi skulle åka iväg till min gammelmormor idag och ta ett generationskort, som jag kommer lägga ut sen när jag får tag i bilden så åkte vi förbi ett nyöppnat ställe. det är bara solarium, och jag tror det är nya solarium, senaste modellen (på bilden?). vart otroligt sugen att sola, eftersom man känner sig väldigt blek och trist nu när kylan har kommit.. men får inte sola förän om någon månad tack vare min piercing. men har nog inte tänkt göra det, men bra sugen vart man iallafall!

Och hur det går med min piercing?

Det går faktiskt bra, men jag oroar mig för mycket om det blir lite rött så är allt förstört iprincip. typiskt mig! men det har blivit lite rött, och sen något mer. men jag tvättar varje kväll, så jag får allt rent, HELT RENT! ♥ bara att forsätta!

Nu kommer besök hem till mig, PAKET PAKET! har inte fått av alla i släkten än, så dom kommer någon vecka efter, haha lika bra!´

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0