måndag

Hej alla fina läsare ;-)

Vad tycker ni om den lilla ändringen här på bloggen? jag kände att det var dags att göra lite nytt på bloggen, så bestämde mig för den här bilden som ni ser på headern. bilden är tagen när jag och mimmi var och tog massor med härliga höstkort. vad tycker ni om ändringen? jag ville försöka få med höstfärger, men det blev svart bakrund och nästa gång kanske jag kör på ljust ? vem vet ;-)

Skola idag som varje måndag.. gjorde hemkunskapsprovet som jag skrev på alla frågor. kände mig nöjd när jag lämnade in den, och det räknas väll ? ;-) satt kvar sist av alla, som alltid! haha till och med elin känner mig tillräckligt bra, så hon skrev på sms: som vanligt att du sitter kvar sist av alla ;-) yes, så är det.

Träning snart, men plugg först. so & engelska. har man gjort prov efter prov så kommer ännu mer, gillas verkligen inte!

Nej, plugga nu innan pappa kommer hem stressad och skriker att vi ska åka. mat måste jag också hinna få i mig, kött & potatis, gott ;-)

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0