Lördag



Hej alla läsare! ♥

Ingen sm idag.. massa krångel, f*n ! men kanske var lika bra med tanke på min navelpíercing. det hade nog inte vart speciellt skönt att kasta sig på magen eller få ett hårt skott på magen, aj aj aj! men jag som längtade endå riktigt mycket till idag. aja, det kommer väll flera tag eller ? ;-) heja skälby endå!

Har hunnit vara i nibble och kollat på när tove & natha dömde, duktiga tjejer ;-)
Dom dömde små tjejer, så söta! och nu ska jag iväg igen och kolla på herrarna och direkt efter det är det damerna. får se hur matcherna går för dom båda. vet bara att damerna ska möta forsby, soo ;-)

Har sett att några är nyfikna att se hur min piercing vart! jag ska försöka fixa en bra bild senare, tycker bara att det är kul att ni vill se ;-)

Ha en underbar lördag!


puss / E'

Kommentarer
Postat av: Elionore

okej, ja det är jätte kul :)

allt är bara bra här, själv då? :)

2010-10-23 @ 15:27:46
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: isabelle

svar: idag har jag mest spelat the sims 3 men har även städat mitt rum :D vad har du gjort idag då? :)

Grattis i efterskott förresten!

2010-10-23 @ 17:31:25
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: just nu svarar jag på kommentarer och sitter lite vid datan! ska nog ladda hem lite låtar nu :)

sj?<3

2010-10-23 @ 18:12:32
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0