Långt inlägg med mycket innehåll i

Härliga höstbilder jag slängde in på mig och mimmi va ? ;-)
Hösten är egentligen sjukt underbar när man väl är ute, som jag och mimmi kanske tar kort och har de bästa sällskapet. visst, de är kallt, och kallare kommer det och bli men jag tycker hösten är för underbar annars! dels för det jag berättade nu och sen att min födelsedag närmar sig mer och mer, 19 oktober!



Kommentarerna ligger jag långt efter med, så förlåt för er som har väntat hur länge som helst, ska ta tag i det snart! och sen blir det ytterligare en rensning på datan av bilder, lite av varje ska jag föra över till hårddisken, och jag hoppas jag verkligen får en liten hårddisk när jag fyller år, så jag slipper dela med hela familjen.
Har hunnit duscha ikväll, kollat på ytterligare ett avsnitt av ensam mamma söker och forsattit min dags och kvälls "vana". jag var på make up store som ni alla visste igår, eller ni som kanske har läst om det här på bloggen. det gick jättebra och jag slängde som sagt in en bild på mig, mimmi och rosanna. älskar er! men så köpte jag för samma belopp som allt kostade, fick jag köpa vad jag ville till den summan. och eftersom jag inte sminkar mig alls, förutom vid vissa tillfällen så köpte jag rengöringar. jag började igår, och det ska man ta varje morgon och kväll! vi får se hur det blir med de när skolan sätter igång igen, men jag ska försöka hinna med det på morgorna. jag har vart jättedålig förut att ta hand om min hy, men nu ska det bli en ändring på de ;-)
JUSTJA! alla grejer jag köpte igår i stan måste komma upp på bloggen. har en hel del och göra, och sen all plugg.. som ni vet, skolan går i första hand och bloggen efter, satt imorgon är det plugg&träning som gäller.
Jag och mimmi bestämde att tisdag ska vi vara väldigt duktiga och plugga tillsammans eftersom vi är tillsammans i en liten grupp på so:n tillsammans med 3 andra. jag som har vart borta, ska få lite info av mimmi hoppas jag och imorgon på lektionen ;-) redovisning av politik på onsdag, great! PLUGGA.


Sova nu, uppdaterar KANSKE imorgon, håll utkik ifall att ;-)
puss / E'
BIG LOVE ! ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: Jaa det var riktigt roligt och fina bilder blev det med! :D älskar dig också<3

2010-10-04 @ 23:03:46
URL: http://mmaard.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: Jaa det var riktigt roligt och fina bilder blev det med! :D älskar dig också<3

2010-10-04 @ 23:03:54
URL: http://mmaard.blogg.se/
Postat av: Stina;-)

hej, jätte fin blogg!

kika gärna in på min också:)



kram

2010-10-05 @ 19:18:42
URL: http://stinajohansson.devote.se
Postat av: Emelie

nu är det så här... att jag har länkat dig på min blogg. så jag tycker du ska länka mig???? (a):D

2010-10-06 @ 18:10:18
URL: http://fotobloggenemelie.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0