jag älskar dig tess!



Under dagen har det inte hänt så mycket. eftersom jag hade tjejkväll igår, eller vi firade mig lite i efterhand sådär, så sov tessan kvar hos mig. man märker när man inte har umgåtts så mycket, och det gjorde det verkligen igår. vi var uppe till halv 3 och vi glömde INTE att ställa bak klockan en timme. duktiga flickor ;-) men vi var uppe till halv 3, och gjorde allt ifrån massage till film och lite annat. jättemysigt att bara umgås igen, har saknat henne så otroligt! ♥

Tusen tack för gårdagen och dagen!

Tessan
var snäll och följde med mig till ica för att jag skulle köpa någon gemensam present till mamma och pappa som har sina födelsedagar 2 dagar emellan. så det blev bäst att slå ihop det. bild kommer på deras present snart (efter det här inlägget). sen när jag hade hittat det jag skulle ha, så drog vi hem till tessan och hon packade iordning grejerna till matchen som hon skulle på. damerna spelade mot sala, så matchen var i sala. tyvärr så kunde inte jag följa med, för det var menningen att jag skulle stå i mål, men vi skulle ta generationskort med gammelmormor och alla kusiner och alla andra. så det var bäst att ta det. men hörde senare av rosanna att det vart förlust med 7-2. synd..

NU ska jag snacka lite med mimmi på msn och sen krypa ner i ett varmt bad innan ensam mamma söker börjar. 2 timmar kvar, men tiden rinner iväg när man sitter och snackar med mimmi på msn, alltid något att snacka om.

puss / E'

imorgon drar jag på 2 dagars kryssning..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0