inte långt kvar tills 15-års dagen!

Hej alla fredagsmysare

Som jag skrev tidigare i ett inlägg var att jag drog iväg och lattjade lite innebandy tillsammans med några kompisar. så kom hem vid kvart i 6, och hoppade in i duschen direkt innan moster & kusinerna kom. bilder på grejerna får ni sen, fick bland annat en navelpiercing, så nu är det bara att ta! får vänta tills tisdag, eller efter ;-) glöm inte, 19 oktober, MY BIRTHDAY!

Vi spenderade kvällen tillsammans, med tacos också. sminkade amanda, testade på lite över vad jag hade lärt mig sen jag var på make up store. gick väll helt okej bra, måste lära mig meeeeer!

Som sagt, jag vet inte om jag ska försöka komma in på stylist&frisör eller köra på något annat? får mer och mer panik över det, alla poäng man samlar ihop också. jag har ingen aning över hur mycket jag kommer lyckas höja mig eller sänka mig. sänka mig gör jag nog inte, får hoppas på de bästa

Ska ta tag i no:n nu, eftersom hela dagen imorgon blir det besök av några i släkten & massvis med bakning. bagare för hela slanten kan man säga ;-)

Och på söndag är det match och ännu mer firande för mig, och på tisdag firar mamma & pappa mig ;-) paket varje dag, helt okej

Lyssnar på spotify nu, men ska snart kila mot mitt rum, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0