höstlov!! ♥

Haha jag vet inte om man kan kalla det en sådär bra gästbloggning av mimmi, fast jo det var det.. jag kände att uppdateringen kommer bli dålig endå, så mimmi fick slänga in en liten gästbloggning  lite kul va? att inte bara jag bloggar utan mina vänner också..

Nu är dagen avklarad, slutade vid halv 8 ikväll. fick säga hejdå till våran bästa lärare cecilia. mycket tårar kom, och mycket fina ord av B-gruppen som läste upp det. jättefint av er! det blev inte riktigt känsligt som förra gången, jag grät väldigt mycket när vi gav presenten ifrån oss, men idag var det inte så mycket. visst kommer jag sakna henne så otroligt, men det vart inte lika jobbigt idag, vet inte varför..

Men cecilia kommer alltid finnas i 9:3's hjärtan, helt klart! ♥

Som B-gruppen läste upp, eller två av dom alla, var att man kunde prata med henne om allt, vad det än var så fanns cecilia alltid till hands att prata med. så har jag känt hela tiden, hon har förstått mig bäst! nästan så man blir ledsen bara man skriver här.. Tack iallafall cecilia för dom åren du har vart här med oss, vi önskar dig alla en stor lycka i framtiden och även om du inte ser det här, så betyder du så oerhört mycket för oss alla, tusen tack ännu en gång! ♥

HÖSTLOV NU!! hur underbart som helst ;-)

Har nyss pratat med kompisar i telefon. en efter en, haha! men skönt att prata av sig, och också veta att dom förstår mig vad det än är om, och orkar lyssna på allt man har att säga.. snackar alldeles för mycket vissa gånger, haha

Ner nu, ta bort sminket som har vart på alldeles för länge (ovan).

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0